Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een algen/modder vlek mijn witte broek? Wassen helpt niet.

Op een gladde stoep ben ik gevallen en daardoor een enorme vlek in mijn witte broek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Op mijn witte broek zaten grote moddervlekken op de pijpen na een wandeling in een modderig bos.
Ik heb ze (de pijpen) in een emmer Biotex gedaan en een paar uur laten weken. Daar na met een borstel erover en weg waren de vlekken. Vervolgens in de was gedaan.

Probeer alsnog de Biotex, en neem anders Vanish. In roze spuitfles. Helpt ook heel goed.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Sunlight huishoudzeep en een nagelborsteltje,goed bevochtigen met warm water en wat sunlight zeep met het nagelborsteltje of ander borstel inwrijven. Daarna naspoelen,super goed product uit oma tijd.

Toegevoegd na 8 minuten:
werkt en is helemaal niet duur,2 x 150g voor maar 1,29.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vlekken eerst met ossegal bewerken en daarna gewoon wassen,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het gewoon met een totaalwasmiddel wassen op 95 graden, zo krijg ik mijn witte kleding schoon die ook door modder vies zijn geworden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Dasty ontvetter (de gele flacon, 2 euro) van Wibra krijg je heel veel vlekken weg uit kleding, dus wellicht ook deze vlek. Na het inspuiten in de was doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding