Hoe krijg ik een algen/modder vlek mijn witte broek? Wassen helpt niet.

Op een gladde stoep ben ik gevallen en daardoor een enorme vlek in mijn witte broek.

Weet jij het antwoord?

/2500

Op mijn witte broek zaten grote moddervlekken op de pijpen na een wandeling in een modderig bos. Ik heb ze (de pijpen) in een emmer Biotex gedaan en een paar uur laten weken. Daar na met een borstel erover en weg waren de vlekken. Vervolgens in de was gedaan. Probeer alsnog de Biotex, en neem anders Vanish. In roze spuitfles. Helpt ook heel goed. Succes!

Met Sunlight huishoudzeep en een nagelborsteltje,goed bevochtigen met warm water en wat sunlight zeep met het nagelborsteltje of ander borstel inwrijven. Daarna naspoelen,super goed product uit oma tijd. Toegevoegd na 8 minuten: werkt en is helemaal niet duur,2 x 150g voor maar 1,29.

Bronnen:
www.ciao-shopping.nl

de vlekken eerst met ossegal bewerken en daarna gewoon wassen,

Ik zal het gewoon met een totaalwasmiddel wassen op 95 graden, zo krijg ik mijn witte kleding schoon die ook door modder vies zijn geworden

Met Dasty ontvetter (de gele flacon, 2 euro) van Wibra krijg je heel veel vlekken weg uit kleding, dus wellicht ook deze vlek. Na het inspuiten in de was doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100