Nagellak op jurk

Een week geleden is er rode nagellak op mijn splinter nieuwe witte jurk gevallen. Ik heb ondertussen van alles geprobeerd om het eraf te krijgen (nagellak remover, speciale vlekverwijderaars voor make up, spiritus etc.) maar niks werkt. Dus nu vroeg ik me af, wat als ik nou witte nagellak over de rode/roze vlek doe, zou dit werken? Iemand verder nog andere tips om de vlek te verwijderen?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nagellak op kleding is te verwijderen door te deppen met alcohol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft gewerkt, bedankt!

Andere antwoorden (2)

gebruik kokend water en wat afwas middel bij mij werkt dat alrijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zonde! Ik denk dat nagellak eroverheen het alleen maar erger zou maken, maar ik heb geen ervaring.
Eventueel zou je hem kunnen laten stomen, misschien gaat het er dan uit!