Kan ik mijn laminaatvloer echt schoonmaken met wasbenzine?? Het is een nieuwe vloer met vette randen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

ik zou oppassen met het gebruiken van wasbenzine op een laminaatvloer, je kunt er namelijk doffe vlekken van krijgen. ( zou zonde zijn)
wat je wel kunt gebruiken is schoonmaak azijn.
gewoon een goede scheut toevoegen aan het water en dan je vloer dweilen met een microvezeldoek.
schoonmaak azijn ontvet erg goed.
het enige nadeel is de geur ervan, maar als je zorgt dat je alleen even goed ventileert is de geur zo weg en is je vloer weer mooi schoon en vetvrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, je kunt je laminaatvloer rustig met wasbenzine schoonmaken, alleen oppassen dat de randen niet te nat worden. Je kunt zelfs vlekken met aceton verwijderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel uitermate brandgevaarlijk!!!!
Zelfs de waakvlam van je geisher kan een brand veroorzaken, of het aanzetten van je stofzuiger.
Neem gewoon een geschikt schoonmaakmiddel en gebruik a.u.b. nooit geen wasbenzine!!
LEVENSGEVAARLIJK!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon de reiniger die er speciaal voor gemaakt is nemen: laminaatreiniger.