Wie weet hoe ik het beste van vloeibaar frituurvet op mijn stenen buitenmuur afkom ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Cilitbang Ontvetter te gebruiken. Dit kun je gewoon bij de AH kopen in een paarse spuitflacon !! De prijs ligt rond de 5 euro.
Je spuit het op de vlek vervolgens enkele minuten laten intrekken en dan met voldoende water afspoelen. Ik wist niet wat ik zag, zelfs geen kleur verschil of wat dan ook !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon ouderwetse ammonia gebruiken. Is goedkoop, is niet chemisch en ontvet prima. Het ruikt misschien niet al te aangenaam, maar in de buitenlucht, kun je je neus prima uit de walm houden.
Succes!