Ik hoop voor u dat u het zonnescherm kan verwijderen. Wij hebben dit laatst namelijk schoongemaakt door goed te boenen met borstel en groene zeep, en daarna goed af te spoelen. Dit wordt echter wat lastiger als u het zonnescherm niet kan verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan ons zonnescherm er ook niet afhalen, daarvoor is hij te oud. Wel rol ik hem altijd helemaal uit en maak ik hem goed nat met de hoge druk reiniger.
Als hij lekker vochtig is pak ik mijn schrobber (kan ook met stevige schone bezem) en daar doe ik schoonmaakmiddel op. schrob dit er goed in en maak dit schoon met de hoge drukspuit. Soms moet het wel 2x gebeuren. Vooral met die troep die nu van de bomen afkomt. Maar dan heb je wel een lekker schoon zonnescherm.
Oh ja. En goed laten drogen voor je hem weer in gaat rollen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met gewone natuur azijn, niet verdunnen, opbrengen met een hogedrukspuit of een gewone plantenspuit.
Alle groene aanslag is op deze manier te verwijderen, duurt wel een paar dagen voordat het resultaat te zien is.