Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goed middel om mijn koffiefilter (zo'n ouderwets plastic ding] weer wit te krijgen. Chloor, soda etc. helpt niet.

Vanwege bezuinigingen probeer ik eerst hier een oplossing te vinden, voordat ik een nieuwe koop. Bedankt voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als plastic verweerd is kun je het helaas niet meer in de oorspronkelijke kleur terug krijgen.
Dus toch ff een nieuwe halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
correct.+1
Dat krijg je niet meer wit, want de kleurstof is in het plastic getrokken.
Bovendien, waarom zou je het weer wit willen hebben? De koffie smaakt er niet beter door hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lukt niet, zoals hierboven ook al is te lezen. Je kunt je geld wel gaan uitgeven aan allerlei middeltjes om het filter proberen wit te krijgen, maar als je wilt bezuinigen kun je beter meteen naar Blokker gaan en voor € 2,95 een nieuw kopen, ben je uiteindelijk minder geld kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de wibra heb je dasty ontvetter, het is een geelkleurig ontvetterspray het is een super spul en je kunt het overal bij gebruiken. Als je het eenmaal gebruikt kan je er nie zonder! Gwn een wondermiddel Het kost ook maar €1,89
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding