Wie weet een goed middel om mijn koffiefilter (zo'n ouderwets plastic ding] weer wit te krijgen. Chloor, soda etc. helpt niet.

Vanwege bezuinigingen probeer ik eerst hier een oplossing te vinden, voordat ik een nieuwe koop. Bedankt voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (4)

Als plastic verweerd is kun je het helaas niet meer in de oorspronkelijke kleur terug krijgen.
Dus toch ff een nieuwe halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
correct.+1
Dat krijg je niet meer wit, want de kleurstof is in het plastic getrokken.
Bovendien, waarom zou je het weer wit willen hebben? De koffie smaakt er niet beter door hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lukt niet, zoals hierboven ook al is te lezen. Je kunt je geld wel gaan uitgeven aan allerlei middeltjes om het filter proberen wit te krijgen, maar als je wilt bezuinigen kun je beter meteen naar Blokker gaan en voor € 2,95 een nieuw kopen, ben je uiteindelijk minder geld kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de wibra heb je dasty ontvetter, het is een geelkleurig ontvetterspray het is een super spul en je kunt het overal bij gebruiken. Als je het eenmaal gebruikt kan je er nie zonder! Gwn een wondermiddel Het kost ook maar €1,89