Hoe ziet die verpakking van groene zeep er uit?

Ik zoek me rot in de winkels. Ik heb Tricel goudzeep gekocht, is dat de echte groene zeep om mee schoon te maken? Of zit ik er heel ver naast?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De bekendste groene zeep is van Driehoek en wel de onderstaande maar je hebt inderdaad ook Tricel Beide merken hebben in vele varianten

Een gele fles met een groen etiket voor de vloeibare, en een pot in de zelfde kleuren voor de stevige, van driehoek! Toegevoegd na 1 minuut: De variant in de flessen is makkelijk voor bijvoorbeeld mengen in water, voor het dwijlen van de vloer.

'Groenezeep' is een slijmerige bruine chemische massa die machinaal word verwerkt in reinigingsmiddelen om het reinigingsmiddel te laten schuimen. Met 'groenezeep' kun je verder werkelijk helemaal niets doen wat het woord zeep enigszins suggereerd... Dus om antwoord te geven op je vraag. De verpakking van 'groenezeep' bestaat uit grote blauwe vaten/tonnen... Toegevoegd na 8 minuten: Productkennis levert minnetjes op?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100