Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar haal je echt goede trekkers om je ramen mee schoon te krijgen?

Ik heb echt al iets van 20 verschillende trekkers (zo noem ik ze altijd, weet er zo geen andere benaming voor) maar stuk voor stuk laten ze strepen achter of buigen ze krom (de zwarte rubbers). Wie weet een winkel waar ze GOEDE ruitentrekkers verkopen, of een goed alternatief hiervoor?

Ik woon in een huis met erg veel en hele grote ramen, dus bijv. een krant gebruiken is helaas geen optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bij een bouwmarkt een raamwisser kopen waar je de rubbers in kan vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe een scheutje azijn of spiritus in je water, en je zal geen last van strepen meer hebben. Ik gebruik gewoon van die simpele wissers die je gewoon bij de sorbo producten ed hebt liggen. Geen streep te bekennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn idee is er maar 1 wisser waar je niet chagrijnig van wordt ;)
Je koopt mn bij de Marskramer, de rode raamwisser van Vileda. Echt, ik zweer erbij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een keer op de markt een echte glazenwasserstrekker gekocht. Deze zeemt zonder strepen. Misschien kun je bij jullie op de markt eens informeren of deze daar ook te koop is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de wikipedia winkel kan je dat kopen en in de domino en de lunch garden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding