dat kan, maar wel voorzichtig. Afhankelijk van het formaat kan het in bad of onder douche (en dan sta je er zelf zachtjes op te trappelen) met een beetje wolwasmiddel en lauw water. Heel goed uitspoelen en nat , liggend , laten drogen. Wasmachine lijkt me niet geschikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Liggend drogen: op een wasrek uitgespreid, of iets dergelijks, niet op de grond natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! ik ga het proberen.

Andere antwoorden (2)

net als zijden pyjama's kan je ook zijden kleden of wat dan ook wassen...
gewoon met een wasmiddel dat ook voor zijden is bestemd...op een progamma in de wasmachine voor wol en zijden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan natuurlijk!
net zoals piyama's kleding enz.
kan je ook een zijden perzische tapijt wasen!
maar wees wel voorzichting
de kleur kan veranderen!