Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik het beste schuttingwoorden?

Het zijn echt heel vieze woorden en het zit op een blinde muur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
717
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat afgekoeld spraakwater ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er overheen verven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar heb je speciale middeltjes voor. Volgens mij zijn die o.a. te koop bij Doe het zelf zaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan waarmee ze erop gekalkt zijn. Als het met krijt is gedaan krijg je het er waarschijnlijk wel af met een sopje van Ajax o.i.d., is het met een spuitbus gedaan zul je waarschijnlijk je muurtje moeten overschilderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, HOE???
Ik bedoel: HOE zit het er op?
Geverfd, gekrijt, getekend?


Ongewenste graffiti kan afhankelijk van de gebruikte verf op meer manieren worden verwijderd:

1]met biologisch afbreekbare middelen, bijvoorbeeld GRATCH Graffiti Removers, Graffiti Go, HG Graffiti Remover of MAVRO graffiti removers.
2]met perslucht spuiten waar bakpoeder aan is toegevoegd. Bakpoeder is zacht en bros en zal daardoor objecten niet beschadigen of opruwen. Zo kunnen ondergronden zoals glas, natuursteen, geglazuurde tegels en RVS schoon gestraald worden. Door de energieoverdracht van het bakpoederkorreltje wordt de graffiti van de ondergrond geschrobd. Een kleine hoeveelheid water wordt gebruikt om stofoverlast tot een minimum te beperken.
3]Gebruikmaken van een gesloten onderdruk straalsysteem. De verf wordt door middel van granulaat en onderdruk uit de ondergrond gezogen. Er is geen water nodig, er komen geen afvalstoffen vrij en de ondergrond blijft volledig intact.

4] Over gaan schilderen met keurige teksten....
Een nog vrij onbekende manier om illegale graffiti te verwijderen is door er legale graffiti overheen aan te laten brengen door speciale kunstenaars. Deze manier van graffiti verwijderen is vaak permanent in tegenstelling tot de andere manieren omdat graffitischrijvers meestal niet over een mooi kunstwerk heen zullen spuiten uit respect voor de artiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij met een spuitbus.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding