Hoe haal je een vetvlek van een geverfde muur?

Gister heb ik een lijmvlek geprobeerd te verwijderen met pindakaas (zou werken volgens een vriend.. dacht het dus niet). De vlek is er dus nog steeds, met daarop een vetvlek van de pindakaas. Ik heb het geprobeerd te verwijderen met zeep, maar er blijft een donkere vlek op de muur zitten. :-( Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pindakaas werkt oplossend, maar dan bij kauwgom in kleding, daarna nog wassen. Dus de vriend had het niet helemaal fout, alleen niet op de muur.

Het beste antwoord

Die vriend aanklagen om de kosten van het verwijderen te laten betalen.

Of hem je muur laten verven om het goed te maken.
Of je hangt er een groot schilderij op.

(Is het echt een vriend?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt! ;-)

Andere antwoorden (2)

het klopt wel dat pindakaas een oplossende werking heeft, maar dat is met kauwgom in kleding en daarna moet het nog wel in de wasmachine.
Voor vetvlekken op de muur heb ik onderstaande link even bijgevoegd, want er staan verschillende soorten op.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je voorzichtig deppen met een doek met ammoniak. Ammoniak ontvet, dus wellicht wordt de vlek er minder van.