Bestaan er alternatieve middeltjes voor haarverzachter of antiklitshampoo?

13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag, ook veel abwtoorden op sites voor liefhebbers van paarden- en hondenshows.

Het beste antwoord

Een rijpe halve gepureerde avocado doet wonderen. Je haar wordt er werkelijk zijdezacht van. Even laten inwerken en daarna gewoon uitspoelen. Smeer de andere helft op je gezicht als maskertje, of eet het lekker op (van binnen evengoed als voor buiten je lijf).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

olijfolie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt babyshampoo gebruiken. Als dat je haar niet zacht maakt......................
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En walnotenolie???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, walnotenolie gaat stinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha...Misschien Sherpa dat jij voor deze olie kan zorgen:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat iets voor jouw dwarse kapsel sherpa?
Water zonder kalk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wasverzachter.....is geen grap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, werkt prima! +je
Kokosolie. Is ook heel goed voor je huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoete amandelolie. Gaat je haar ook nog eens heel erg van glanzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de toko verkoopt men jasmijnolie voor in het haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antiklitspray heb je ook nog. Gewoon na het wassen in het handdoekdroge haar sprayen. Of in het droge haar, dit is ook mogelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze Gliss kus werkt echt super goed!
Zelf heb ik krullen en altijd heel veel klitten in mijn haar, maar als ik dat erin spuit kan ik mijn haren perfect en zonder problemen uitkammen.
Bronnen: