Hoe krijg ik zweetgeur uit een pet wanneer ik deze niet kan wassen?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik zou hem even in een emmer water met een beetje wasmiddel leggen en daarna voorzichtig uitspoelen. als dat ook niet mag, kan je hem het beste een tijdje buiten aan de waslijn hangen zodat hij goed kan luchten

Je kunt het maskeren door er een andere sterke geur overheen te spuiten maar normaal gesproken is dit maar een zeer tijdelijke oplossing. Wassen, weggooien of een nieuwe kopen dus.

even naar t kruidvat gaan en een bus textiel verfrisser kopen die haalt alle luchtjes uit textiel dus ook uit je pet

parfum gebruiken

Met zilverwater behandelen. Ook prima tegen zweetgeur onder de oksels, werkt in 2 seconden.

Een laagje soda ( die witte korrels in een zak bij de supermarkt , zak 0.89 cent) in je pet schudden en regelmatig even schudden zodat het overal komt. Dit werkt ook om matrassen etc weer lekker fris te krijgen, dus moet het met een pet ook prima gaan.

jep, soda does the trick. however, ik zou em eerder wegmieteren, kun je es een nieuw petje kopen, nieuw is vernieuwing, vernieuwing is goed

Colloidaal zilver of zilverwater heeft antimicrobiële eigenschapen zorgt er in een mum van tijd voor,dat vieze luchtjes verdwijnen!

Gebruik een capwasher. Ik heb hem zelf ook, maar jaren geleden in de VS gekocht. Super handig dat ding.

Hang hem een paar dagen buiten.. Frisheid van de natuur.

Deo iseh deo...

Ken je het product febreze? dat zou je kunne gebruiken.Ik heb het spul gekocht bij de blokker. Maar waarschijnlik heeft de c 1000 het ook wel of kruitvat. En je zou ook eventueel de pet een paar dagen kunnen luchten en een 2 e erbij kopen zodat je kunt afwisselen. Dan krijg je er veel minder snel een zweet geur aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100