ik zou hem even in een emmer water met een beetje wasmiddel leggen en daarna voorzichtig uitspoelen.
als dat ook niet mag, kan je hem het beste een tijdje buiten aan de waslijn hangen zodat hij goed kan luchten
13 jaar geleden
Je kunt het maskeren door er een andere sterke geur overheen te spuiten maar normaal gesproken is dit maar een zeer tijdelijke oplossing.

Wassen, weggooien of een nieuwe kopen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even naar t kruidvat gaan en een bus textiel verfrisser kopen
die haalt alle luchtjes uit textiel dus ook uit je pet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
parfum gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zilverwater behandelen. Ook prima tegen zweetgeur onder de oksels, werkt in 2 seconden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een laagje soda ( die witte korrels in een zak bij de supermarkt , zak 0.89 cent)
in je pet schudden en regelmatig even schudden zodat het overal komt.
Dit werkt ook om matrassen etc weer lekker fris te krijgen, dus moet het met een pet ook prima gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, +
wel even de tijd geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
matrassen? klinkt als een goeie tip. :)! Maar hoe pak ik dat aan bij een matras.. uitstrooien, in laten trekken en opzuigen met stofzuiger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er stond inderdaad dat je het een dagje moest bedekken met soda en dan opzuigen. Helaas was mijn stofzuiger daar niet tegen bestand ( fijn stof), deze begaf het kort erna.
Dus zou ik het nu gewoon opvegen of dit buiten doen en dan afkloppen tegen de avond.
Het hielp wel, dat zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BEDANKT voor de waarschuwing.. zou stofzuiger nummer 3 in 2 jaar tijd zijn.. klussende mannen.. zucht.. ;) en bedankt voor de tip.. ik ga het van de week meteen proberen!
+
jep, soda does the trick.
however, ik zou em eerder wegmieteren, kun je es een nieuw petje kopen, nieuw is vernieuwing, vernieuwing is goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Colloidaal zilver of zilverwater heeft antimicrobiële eigenschapen zorgt er in een mum van tijd voor,dat vieze luchtjes verdwijnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben verbaast dat je dit weet, het klopt, wordt veel gebruikt bij de natuurgeneeskunde.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die claimt,dat het meer dan 650 ziekten geneest, onder meer diverse soorten kanker ,reuma,diabetes en nog veel meer.
Dat heb ik echter niet aangeroerd,omdat het niets met het onderwerp te maken heeft! Het gebruik er van is zeer controversiëel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou rustig maar hoor, was meer een grapje .
Het is eigenlijk al een heel oud middel en ik vroeg me wel af, wat ze er vroeger allemaal mee deden, panteao, heeft het ook over een soort deodorant, had ik nooit van gehoord, maar het zal zeker werken.
Gebruik een capwasher. Ik heb hem zelf ook, maar jaren geleden in de VS gekocht. Super handig dat ding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hang hem een paar dagen buiten.. Frisheid van de natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deo iseh deo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je het product febreze?
dat zou je kunne gebruiken.Ik heb het spul gekocht bij de blokker. Maar waarschijnlik heeft de c 1000 het ook wel of kruitvat.
En je zou ook eventueel de pet een paar dagen kunnen luchten en een 2 e erbij kopen zodat je kunt afwisselen. Dan krijg je er veel minder snel een zweet geur aan.