Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan het kwaad voor je wasmachine als je er een vest in uitwast met lasbolletjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
991

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Die zijn toch maar een paar millimeter groot, die lasbolletjes? Het lijkt me dat dat geen kwaad kan, ze spoelen waarschijnlijk gewoon mee met het spoelwater. Heb je in je huidige wasmachine al vaker kleding gewassen met lasbolletjes? Zo ja dan zou je het filter van je wasmachine even kunnen controleren (dat zou iedere wasmachine-eigenaar eens in de zoveel tijd sowieso moeten doen) en kijken of ze daar terecht komen. Als je ze daarin aantreft dan is het wellicht beter om kleding met lasbolletjes in de toekomst met de hand te gaan wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve dat je filter wat sneller verstopt raakt kan het volgens mij geen kwaad; je hebt sneller af en toe je filter even schoongemaakt dan dat je op een andere manier moet wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al jaren was ik de werkkleren van mijn man. Hij is metaalbewerker. Er zitten zelfs ijzerkrullen tussen. Nog nooit een reparatie gehad aan m'n wasmachine vanwege dit soort dingen. Dus zullen lasbolletjes geen problemen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bang bent dat de bolletjes in de machine schade veroorzaken, is het misschien het vest in een sloop te doen en die dicht te binden, en dan in de wasmachine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding