Hoe krijg je een sterke slagroomgeur uit je kleren?

Ik heb de kleren verschillende malen gewassen, met wasverzachter, maar de zure slagroomgeur gaat er maar niet uit. Wat is een goed middel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (4)

Als je kleren wit zijn kun je het met een schepje soda in de wasmachine proberen. Let op met gekleurd wasgoed want het zal ook een bleekgedrag geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed middel hiervoor is Febrèze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een nachtje in de vriezer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de huis, tuin en keukentips op de website www.omaweetraad.com kwam ik nog deze adviezen (van de "ervaringsdeskundigen") tegen:

Geurtjes in je kleding die er niet zo makkelijk uit willen? Zet ze in een emmer koud water met een flinke scheut azijn. Nachtje laten weken en dan in de wasmachine.

Bij donkere kleding kan je heel goed in het wasmiddelbakje een scheutje schoonmaakazijn doen; de kleding blijft heel mooi. Het is nog goedkoper en ook heel goed voor de kalk in de wasmachine.