Wasbolletjes waar kan je deze kopen?

Als je wasmiddel kocht zat er altijd een wasbolletje bij, nu niet meer.Ik heb er nu niet 1 meer kan je deze ergnes kopen? Bij het wasmiddel zitten ze nu niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
51.3K

Het beste antwoord

1] Via de C1000
Hoe kan ik een wasbol of een maatschepje aanvragen?
Op verschillende manieren kunt u in het bezit komen van een wasbol of maatschepje.
•Telefonische aanvraag bel: 0800 - 023 0363;
•Via het contactformulier [ link ] op deze website.
http://www.c1000.nl/consumentenservice/veelgestelde-vragen

2] Op de verpakking van Klok Eco wasmiddelen staat dat je naast een maatschepje ook een wasbol kan aanvragen.
U kunt via onze consumentenservice (link)een maatschepje en wasbol aanvragen.

http://www.klok-eco.nl/Op-de-verpakking-van-Klok-Eco-wasmiddelen-staat-dat-ik-naast-een-maatschepje-ook-een-wasbol-kan-aanvragen-Wanneer-gebruik-je-een-wasbol.htm

3] Ook bij Dreft kun je een gratis wasbol aanvragen:
http://www.orderyourdosingdevice.com/nl ... n_id=DREFT

4] Dan nog de website van Albert Heijn:
Een wasbol kunt u bestellen door een e-mail te sturen naar ahwasbol@dalli.nl of u kunt een briefkaart sturen naar: Dalli Benelux B.V., Postbus 38, 8180 AA Heerde. Vermeld op de briefkaart of in de mail uw eigen naam, adres, postcode en woonplaats en dat u een wasbol wenst toegestuurd te krijgen. Binnen twee weken ontvangt u dan de wasbol thuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is echt een fantastisch antwoord. Zelf vroeg ik me dit ook af en ik ga meteen even een bol aanvragen. Echt een FANTASTISCH antwoord.

Andere antwoorden (2)

Kijk maar eens op de verpakking. Bij veel merken kun je VIA mail of telefoon een gratis bolletje nabestellen. Deze zit er al jaren niet meer standaard bij vanwege milieuredenen. Bij elke fles een nieuw bolletje is onnodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie link http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen