Wie helpt me aan het verkoopadres van een soort van mini camping- wasmachine?

Ik orobeer uit te leggen wat ik bedoel want heb geen foto: op de camping heb ik vorig jaar een soort van elektrische wasemmer gezien die ook werd gebruikt door klein behuisde studenten.. het is een kwestie van warm water in doen, wasje er in, en laten draaien.. De "emmer"is afneembaar dus je neemt die mee naar het washok om te vullen of uit te spoelen.. ik kan genoeg camping wasmachines krijgen maar deze is juist de maat die ik zoek maar kan hem nergens vinden.. wie weet wat ik bedoel en kan helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel dus een elektrische...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, deze ken ik maar is geen emmer en werkt met slangen..dat lukt niet op een camping met caravan zonder vaste aansluiting in de buurt..
:-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://images.google.com/images?q=camping%20wasmachine&hl=nl&lr=&safe=off&sa=N&tab=wi Misschien staat die hier tussen
Ik denk dat jij de wonder emmer van Tupperware bedoelt.

Daar doe je je was in , warm water, wat wasmiddel en als je de deksel erop doet trekt hij vacuum. Die kun je dan tot de volgende dag laten staan en je was is dan schoon. :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een elektrische want die wonderemmer die ik echt jaren heb gebruikt is inmiddels versleten!
:-)
Misschien de tefal 583 camping wasmachine ? alleen nog maar 2e hands te koop.