Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een rookvreter voor in huis (zonder parfum oid)?

Onze onderbuuf rookt... A lot! Nu komt de rooklucht op sommige plekken naar boven, onderandere in de slaapkamer. Het stinkt niet verschrikkelijk en het is niet de moeite om haar er op aan te spreken. Maar het zou toch wel fijn zijn als wij het niet zouden ruiken... Dus... Weet iemand of er een rookvreter oid bestaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg gewoon kunt u in de tuin roken. Alls u dat niet doet bel ik politie. Zeg zoiets ofzo:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als er bij mij thuis door bezoek gerookt is, zet ik altijd 's nachts een schoteltje schoonmaakazijn neer (en het raam een stukje open).
Dat helpt wel heel goed, maar ik weet niet of je de geur van schoonmaakazijn in je slaapkamer prettig vindt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben heel tevreden over mijn ionisator plug-in lamp.
geen last van wat voor geurtjes dan ook.

Toegevoegd na 3 minuten:
www.lightfresh.nl
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Je hebt reinigers die de lucht aanzuigen en doormiddel van actieve kool de lucht reinigen.

Heel soms zie je ze wel eens bij b.v de Blokker.

Maar zelf bouwen met een PC-ventilatortje die lucht door een filter met fijne actieve kool (te koop bij de dierenwinkel of via internet) zuigt is niet moelijk.

Mijn schoonvader heeft een zelfgebouwd filtertje al meer dan 15 jaar naar volle tevredenheid in gebruik. (Wel geregeld even het filter verwisselen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk hobby project-je
+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding