Wie weet waar ik witte veters kan kopen? En hoe krijg ik mijn witte sneakers schoon?

Mijn vorige witte sneakers heb ik met cif schoongemaakt maar daarvan brak het leer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Van die bilbao of zo iets sponsjes, overigens onder een andere naam ook verkrijgbaar bij oa Action, daar zijn ze grijs. Daarna het leer invetten, (poets of vet) leer barst doordat het uitdroogt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Neem gewoon een microvezeldoek en maak deze vochtig. En dan schoonmaken maar...

En witte veters kun je denk ik wel gewoon bij winkels als de 'Blokhak' krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze echt niet schoon krijgt, dan zijn er ook flesjes 'witsel' voor sneakers, je kunt ze dan een gloednieuwe witte laag geven.

Ik zou voor veters én witsel in eerste instantie kijken bij zaken als Blokker of de HEMA. Maar je kunt ze zeker ook krijgen bij de dichtsbijzijnde schoenmaker of hakkenbar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor witte veter en andere kleuren kan je naar de bron.

Je sneakers schoonmaken die moet je gewoon knopen in een handdoek en dan in de wasmachine KOUD wassen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op ww.witte veter .nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger heb ik leren schoenen die tegen het witte aan zaten gehad. Ik deed het altijd met zadelzeep.
Op de verpakking staat precies hoe het te gebruiken.
Volgens mij is dat ook in gewone zaken te koop.
Witte veters zijn misschien ook in een sportzaak te koop.
Bij sommige zaken waar ze schoenen repareren hebben ze een groter assortiment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veters kun je gewoon bij sportschoenenwinkels kopen zoals Footlocker of Side step. (daar heb je ze zelfs in allerlei kleuren)
En je sneakers kun je makkelijk schoon krijgen met een vochtige theedoek of natte zakdoekjes.
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sneakers die doe ik simpel onder de hogedrukspuit,niet te dichbij natuurlijk.
en witte veters die vind je overal in elke schoenenzaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Witte schoenveters koop je natuurlijk bij De Schoenveter Specialist www.veter.shop