Nee, de drop is na het wassen niet meer lekker.

Maar even serieus: Haal de drop er zo goed mogelijk af, doe dan de broek in de wasmachine en als het goed is, is je probleempje weggewassen als de broek weer uit de wasmachine komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een ijsklontje eroverheen strijken, zodat de drop weer hard wordt. Daarna proberen er zoveel mogelijk vanaf te schrapen en dan in de wasmachine op het normale programma wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt met dit weer best nog een lelijk hoestje oplopen.
Het beste kun je dus in een flinke pan eerst dropwater van je broek trekken en pas daarna uitwassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonde van die lekkere dropjes....

Nee, niet met drop en al in de wasmachine. Altijd nuttig om even de broekzakken te checken of alles eruit is voordat je het in de machine mikt. En wat er nog inzit, verwijderen. Ook drop. Als het wordt gewassen en het wordt zacht, dan kan het ook in andere kleding gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
broek een nachtje in de vriezer; de bevroren drop is er daarna gemakkelijk af te halen.