Vaatwasser wast af en toe met koud water. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe vaak is af en toe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in anderhalve week 3 keer op progr. 65 graden 30 minuten. Ik heb nu een lang programma aangezet kijken of hij nu wel warm wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoevaak heeft hij in die 1;5 week WEL heet gedraaid?

Antwoorden (2)

thermostaat misschien aan zijn einde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je hebt een verkeerd programma gestart.Met alleen spoelen gebruikt hij alleen koud water.Of je verwarmingselement heeft zijn beste tijd gehad.
Wij hebben dit ook gehad en af en toe waste hij met warm water en ooit met koud.Monteur laten komen bleek verwarmingselement verkalkt te zijn.Er moest toen een nieuwe in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik start steeds hetzelfde programma. de machine is net een ander half jaar oud. Anders zal ik maar een monteur laten komen. Pas is de koel.vries al vervangen. Gaat goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1,5 jaar is inderdaad kort.Ik zou erop aandringen dat dit niet moet kunnen na 1,5 jaar en dat ze het maar onder garantie moeten laten vallen.
suc6