Hoe kan ik Formule W uit een bank halen?

Ik heb een spul voor wratten dat heet formule W nou is dat op de bank gekomen en ik krijg het er niet meer uit weet iemand misschien een manier

Toegevoegd na 15 uur:
De bank is van leer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor materiaal is de bank?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ervan uitgegaan dat het stof is, leer is lastiger denk ik.

Het beste antwoord

Misschien heb je hier wat aan, ik heb het zelf niet geprobeerd, dus ik kan niet garanderen dat het lukt.
Ze schijnen de vlek te kunnen verwijderen met alcohol of ether, ik denk wel dat je het na moet poetsen met water.

Toegevoegd na 19 uur:
ojee, ik weet niet of alcohol op leer kan zonder meer vlekken te geven. Ik weet wel dat je met groene zeep ook goed vlekken uit een leren bank kunt halen, en dan goed na spoelen met water.