door ze te wassen met wasmiddel voor witte kleding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Witte kleding is mooi!
En om het mooi te houden is het belangrijk dat je het met lichte kleding meewast. Niet met een donker kledingstuk erbij.
Kijk ook op het wasvoorschrift op hoeveel graden. Ik was praktisch al mijn wit op 60.
Voor het stralende effect van het wit doe ik bij de witte was een paar dopjes Echfa Wit. Daarmee frist ook iets vergeeld wit weer van op. Vroeger thuis werd dit al zo gedaan, dus ik weet niet beter. Super spul.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door ze absoluut niet te mengen met andere kleuren in de wasmachine! Ook geen kleding die half wit is en half gekleurd.
Verder een wasmiddel kopen die bestemd is voor witgoed, hier zit een beetje bleekmiddel aan toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is 's zomers makkelijker, als je de was buiten kunt drogen. De zon heeft een blekend effect op textiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik af en toe een zakje blauw-wit ook wel Echfa wit genaamd. En kijk even bij de vorige antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voeg bij elke wasbeurt een lepel soda toe, wel alleen wassen met andere witte producten (of heel lichte kleuren).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal "houden/" weg en je krijgt een grappige vraag, hihi
maar ach, witte kleding is inderdaad mooi, moeilijk om bleekwit te vinden, maar de moeite waard, mits in goede combinatie

bij vlekken, een keer in de wasmachine zou goed moeten zijn,
NIET in de droger, daarna in een emmer met bleek, die paar dagen laten weken, af en toe met handschoenen aan,(geen handschoenen,,, dan daarna goed wassen)

beetje uitknijpen, terug in die bak, lijkt onlogisch, maar het werkt fantastisch, werkte op mijn kleding met chocoladevlekken en tomatenpuree,

nu stralend wit,
maakt niet uit welk merk, goedkoop, of duur,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor echte witte kleding: bleekmiddel,, dit werkt perfect!
(maar pas wel op)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten wasmiddel voor witte was, doe ik er altijd een schepje vanish crystal white bij. Of het daardoor komt weet ik niet, maar m'n wasje is altijd stralend wit!