hoe krijg je die verf-amoniak geur echt uit je nieuwe jeans (mist en extra wasverzachter helpt niet!!)

zelfs buiten gedroogd - in mist gehangen - 4* gewassen -
... niks aan te doen mooie breoek maar begint te stinken na een uur aan de billen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (3)

Misschien op 60C wassen? Of terugbrengen naar de winkel en een andere broek verlangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een nacht in een emmer met soda laten weken en de volgende dag wassen zoals je het normaal altijd doet ,dan moet het eruit zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Broek een nacht in water met azijn zetten, de lucht verdwijnt en de kleur verbleekt niet meer met wassen!