Is er een oplossing om deze vaatwasmachine te repareren? Zie beschrijving.

Beste Goeievrager,

Deze vraag stel ik in opdracht van mijn ouders;

We hebben nu ongeveer al een klein weekje problemen met onze vaatwasser van het merk Ignis; wanneer we de vaatwasser starten doet hij netjes zijn programma afwerken. als de vaatwasser alles heeft schoengespoeld met sopwater dan wordt dit water ook weer weggepompt.

Maar dan, tijdens het wegpompen, begint het apparaat te piepen en stopt hij het programma. Het sopwater is wel volledig weggepompt, maar hij "pakt" geen water meer om de vaat na te spoelen.

Heeft iemand hier enig idee waarom dit gebeurt, en wat we eraan kunnen doen?

m.v.g,

Christian

Toegevoegd na 13 minuten:
Het merk is Ignis het type is ADL 337

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vermeld even het exacte typenummer erbij...De ene Ignis is de andere namelijk niet, hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er een filter voor de pomp?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou, mocht je hier geen antwoord krijgen, www.askanowner.nl een kunnen uitproberen.
Soms heb je geluk dat er iemand online is, die je gelijk kan helpen, is gewoon een forum, maar voordeel is, dat zelfs ignis een apart hoekje heeft...

Antwoorden (1)

Er bestaat een heus vaatwasser forum waar je met vragen en problemen terecht kan, zie onderstaande link. Succes.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zie dat de bron aangeeft dat de pagina niet bestaat, maar je moet gewoon even doorklikken naar het forum, dat staat aan de linker kant.