Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een benedenwoning en een laminaat vloer ik heb het gevoel dat ik kan blijven zuigen. Heeft iemand ideeen voor het onderhoud van de vloer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
856

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je het nog niet doet, dan is het misschien handig om zelf en misschien anderen je schoenen uit te doen als je binnen loopt. En als je een hond hebt ofzo af te vegen voordat je naar binnen gaat. Ja en je zult toch zo nu en dan moeten blijven stofzuigen. Daar is geen andere oplossing voor.

Toegevoegd na 10 minuten:
Behalve swifferen wat naar mijn mening minder werkt dan stofzuigen. En behalve een stofzuig robot waar je een flink bedrag voor neerlegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij harde vloeren zie je, in tegenstelling tot vloerbedekking, elk stofje. Overigens wel zo hygiënisch overigens. Ik heb hetzelfde probleem en een kat. Wat ik doe is swifferen, en eens in de week stofzuigen. Werkt prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zuigen maar elke dag even met een Swifter, of hoe heet zo'n ding over de vloer heen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik veeg gewoon. En als je hier en daar wat kleden neerlegt scheelt dat ook veel, daar blijft veel stof in hangen maar dat krijg je met de stofzuigbeurt wel weer weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder huis ligt veel stof, pluisjes, haartjes, huidschilvers enz, maar bij een bepaalde kleur laminaatvloer zie je ze ook allemaal liggen, ik zou zo'n grote zachte bezem kopen, dan ben je zo klaar en een keer per week even stofzuigen en er niet te zwaar aan tillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt inderdaad ook nog eens aan de kleur van die vloer , maar bij laminaat valt het al erg snel op, gelukkig maar.

Maar ook mijn idee is swifferen en1 x per week stofzuigen, tenminste dat doe ik dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding