Hoeveel gas verbruikt een gascentrale per jaar en wat is de verhouding met het gasverbruik van een gezin?

een maand geleden
in: Energie
ronron1212
een maand geleden
Hoe bedoel je gasverbruik
ronron1212
een maand geleden
Die wekken energie op hoe wil je dat vergelijken met een gezins vebruik?
tinus1969
een maand geleden
Gascentrales zijn er in soorten en maten. Je bedoelt een gasgestookte elektriciteitscentrale? Waarom wil je dat vergelijken met een huishouden?
tinus1969
een maand geleden
https://wisenederland.nl/artikel/aardgas/
ronron1212
een maand geleden
@tinus1969 waarom al die info er staat verder niets in over het gebruik

Geef als eerste antwoord