Is het normaal dat de leiding van de airco zo los wordt achtergelaten?

Is dit gangbaar dat de leiding van de airco zo wordt achter gelaten? Moet daar geen goot omheen? Hadden ze dat niet door moeten trekken?

Picture for question
een jaar geleden
in: Energie
2.3K
tinus1969
een jaar geleden
Welke ‘ze’?
ronron1212
een jaar geleden
wat is er mis mee het is niet netjes
Lien
een jaar geleden
Welke ze? Het aircobedrijf.
Ritsuka
een jaar geleden
Wat heb je met het bedrijf afgesproken? Zouden ze het ook afwerken?

Antwoorden (1)

Dit verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs.

Wat staat in de offerte over afwerking van toe- en afvoerleidingen?
Als daar niet aan wordt voldaan, kun je eisen dat de afwerking wordt uitgevoerd zoals daar vermeld.
een jaar geleden
Lien
een jaar geleden
Hallo. Een nette afwerking is afgesproken. Om de rest van de kabel zit wel een koof. Maar alleen dit stuk niet. Omdat het niet kan? Daar probeer ik achter te komen.
Edraket
een jaar geleden
Die toe- en afvoerleidingen zitten normaalgesproken ook in een koof. Alhoewel me hier opvalt, dat die bundel in dit geval heel erg dik is. (Voor zover dit op de foto zo lijkt) Bent u al in gesprek gegaan met de installatiefirma?
Laat de directeur-eigenaar maar bij u thuis komen uitleggen waarom dit niet beter kan.
Vraag hem, of hij zich niet schaamt, als hij dit ziet.