zelf wat water in doen met een emmer ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als vroeger.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja precies.. ik heb t hier ook wel eens dat er te weinig water in staat..gewoon zelf wat water erin gooien..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Dit is toch niet praktisch? Kun je net zo goed je boodschap in een emmer doen als je toch moet zeulen met emmers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je gaat buiten bij een boompje zitten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat mag niet.dat noemen ze tegenwoordig wildplassen of poepen.
Het waterreservoir nazien,de vlotter kan vast zitten of een lolbroek heeft het aanvoerkraantje dichtgedraaid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zuigt je riool waarschijnlijk te hard en zuigt die al het water uit je pot
misschien kun je je ontluchtingspijp die op je rioolpijp zit verkleinen door er een verloop op te zetten

deze pijp zit vaak in de spouw en komt net onder de dakpannen naar buiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"verkleinen" ? hij trekt al vacuum dus ik zou zeggen vergroten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan zijn dat die pijp te hard "trekt" en al het water meezuigt
dus dan moet je hem verkleinen ik spreek uit ervaring want wij hadden dit met de zwanenhals van de douch en bad die steeds werden leeggezogen
pijp verkleint en probleem is over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord +1 jammer van de t
Als dit het gevolg is van het "doortrekken" kan het zijn dat je beluchter ontbreekt of verstopt zit.
Als je afvoerpijp te klein is trekt deze vacuum en daarmee het water uit je zwanenhals van de wc.
Oplossing is niet eenvoudig een beluchter moet aan je afvoer gemonteerd worden en komt meestal in de spouwmuur of onder de dakpannen uit, Als hij verstopt zit zul je hem moeten ontstoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mogelijke oorzaak kan zijn dat de beluchting niet meer functioneert. Er van uitgaande dat het probleem zich vroeger niet voordeed. U kunt in de bouwmarkt een rioolbeluchter kopen die eenvoudig op de afvoerpijp gemonteerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem kan worden opgelost door de beerput op te graven en de deksel te lichten. Daarna drukt u de duim eventjes door het dichtgeslibde gaatje wat in de aanvoerpijp zit en er kan weer lucht via het gaatje stromen en het probleem is verholpen. succes