Waar kan ik sjablonen kopen ok de Babykamer mee te beschilderen denk hierbij aan figuren of tekst?

Bij welke winkels zijn sjablonen te verkrijgen om de baby te beschilderen met leuke kinder figuren of tekst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Als je bedoelt om de babykamer te beschilderen dan kun je terecht bij een winkel gespecialiseerd in verf en behang. ('t Lijkt me niet de bedoeling dat je zoekt naar sjablonen om de baby mee te beschilderen; lijkt me zo zielig ;) ).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Praxis heeft sjablonen... ik weet niet of ze die speciaal voor de babykamer hebben. Anders zelf maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste merken hebben sjablonen of muurstickers die u zo kan aanbrengen en zelfs niet hoeft te schilderen.
Hieronder diverse links met een paar voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een site gevonden met legio sjablonen, gewoon mooi en ook speciaal voor de babykamer.
http://catalogus.woning-dekoratie.nl/mediapool/83/830229/data/Catalogus_bij_Dewiha-Art.pdf
Ik heb zelf voor de babykamer posters laten drukken bij visaprint. Ik ben nml helemaal weg van dirk het draakje van prenatal. Lakentjes, knuffeltjes e.d. Maar muurstickers e.d. hadden ze niet, ik heb toen via via een grote afbeelding kunnen bemachtigen en heb het laten drukken op posterformaat, deze 2 heb ik uitgeknipt en met behangranden-lijm op de muur geplakt!

Heel mooi en origineel resultaat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar je sjablonen kunt kopen.
Ik heb het met een leptop en een bemer gedaan.
Daar meer kun je het zo op de muur over trekken en daarna schilderen. Maar ja moet je wel een bemer bij de hand hebben. En het is nog leuk om te doen ook.
Geniet er van om het kamertje baby klaar te maken.