waar kan ik een doos krijgen waar ik zelf als volwassene inpas

het is binnenkort Halloween. ik wil zelf in de doos kruipen en mijn hoofd door een gat steken. met een half ronde schaal erop een leuke act voor de buurkinderen. nu nog een doos:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij witgoedbedrijven. Daar hebben ze altijd wel een aantal wasmachinedozen e.d. die je gratis mee mag nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens vragen bij de plaatselijke witgoedhandelaar, die heeft dozen voor vaatwassers, koelkasten, wasmachines, etc. daar pas je vast in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Edwinzelf,
Ga een langs bij een plaatselijk autoschadebedrijf.
Deze hebben vaak dozen waar bumpers e.d in hebben gezeten,die zijn er perfect voor !

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke doos geeft hier een min?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha en bedankt TX !
Een fietsenhandelaar krijgt ook mooie grote dozen binnen van sterke kwaliteit.