ik heb wol met hele grove bolletjes op de draad, maar hoe brei je nu een sjaal want er valt haast niet te breien door die bolletjes.

het betreft trend collectie linie 46 jamie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Inderdaad brei je de draden tussen de bolletjes.Kijk maar eens op deze site dan kom je er vast uit.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je de dikte van je breipennen moet aanpassen, dus breien met erg dikke pennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mijn eerste kleinkind heb ik ooit een winterpakje gebreid met bolletjeswol en daar hoorde een meebreigaren bij.
Er valt zo goed als niet mee te breien, je handen gaan er van zeer doen.
Wat een oplossing kan zijn omdat het om een sjaal gaat is om dikkere naalden te nemen.
Succes ermee, ik heb gezegd dat materiaal koop ik nooit weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je naalden moeten nr. 3,5 hebben.
Misschien zelfs dikker.

Je breit met de stukjes tussen de pompons.

Hier vind je een beschrijving, weliswaar in het Duits,
maar misschien kan je er wat mee:

http://www.sockenwolleparadies.de/media/content/anleitung-jamie.pdf