Kennen jullie die Bruna (spaar)nijntjes nog?

Ik heb er een heel stel, nu hebben ze een tijdje in mijn koloniale dressoirkast gelegen... de arme dingen zijn hier en daar wat verkleurt (oranje). Het lijkt wel of de olie van de kast in het plastic van de nijntjes zijn getrokken.

Hebben jullie enig idee hoe ik m`n nijntjes weer oranje vrij kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, die ken ik nog! Lief waren die.

Alleen heb ik zo het vermoeden dat je eigenlijke vraag is hoe je ze weer oranjevrij krijgt (je zette me een beetje op het verkeerde been :-P). Daar weet ik dan helaas weer geen antwoord op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de olie van de kast in het plastic ingetrokken is, dan vrees ik dat ze niet echt oranjevrij te maken zijn.
Hooguit met behulp van wat verf, maar daar zit je ongetwijfeld niet op te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die ken ik nog.
Bij mij zitten ze samen met de smurfen in een glas.
Ik denk niet dat er iets aan gedaan kan worden.
Ze zijn te klein om ze over te schilderen.