Hoe kom ik aan rollen afgekeurde sapverpakkingen?

Dat is vele malen handiger dan kranten als je de boel aan het klaarzetten bent voor een schilderklus.

Wie heeft er aanknopingspunten? Ik woon in de omgeving van Utrecht, dus het liefst een beetje in de buurt.

Oh ja graag concrete informatie. Dus de naam van een fabriek, een telefoonnummer en dergelijke.

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt allemaal. Ik heb het bij de Praxis kunnen kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Stucloper te koop in de bouwmarkt,soms hebben ze een zwart laagje maar daar onder zitten de sappakken verstopt! Bij de gamma nu 11.99 ( 35 vierkantemeter)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit kun je zo bij de bouwmarkt kopen. Het heet stucloper en is inderdaad geweldig spul. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boels verkoopt het [naast de voorgenoemde bouwmarkten]. Boels is in mijn ervaring goedkoper omdat die inderdaad oude sapverpakkingen op rol verkopen, en niet de officiele stuckloper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te koop bij Hornbach