Wij willen onze keukenlades en kastjes beveiligen. De kastjes lukt wel met die veiligheidshaakjes maar het probleem zit 'm in de lades.

Er is eigenlijk geen ruimte in en tussen de lades om die haakjes ergens vast te maken.

HELP!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt speciale magneetslotjes voor lades. Deze zijn niet hetzelfde als de haakjes. Zie hier:

http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d93_kinderveiligheid.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar zijn mooie magneetsluitingen voor in de handel. Deze zijn alleen te 'ontgrendelen' met een.... magneet! Google er eens op......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook van die slotjes die je van binnenin moet openmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb van de week nog een keukenblok gezien waarin ook van die haakjes bevestigd waren.
Het probleem is alleen je kunt er moeilijk bij om het te monteren.
Als je het goed wilt doen dan moet je de la er even uithalen.
Het is bewerkelijk,maar het is te doen.