Waar kan ik landbouwzeil kopen als particulier?

Wie weet welke winkel landbouwzeil verkoopt, misschien heb ik de verkeerde benaming maar ik bedoel dat blauwe of oranje zeil met van die ringetjes aan de zijkant om iets af te dekken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

bij de welkoop.bij de karwei.bij de praxis.bij de gamma,en ga zo maar door.

Bij de Boerenbond!

Inderdaad bij de boerenbond, maar lenen bij een boer is meestal ook wel mogelijk (ik weet niet of je het langere tijd nodig hebt, maar de boeren hier stellen het wel vaker ter beschikking). Toegevoegd na 3 minuten: hier is in Brabant, in de Peel

bedoel je niet gewoon een afdekzeil? vekrijgbaar bij elke bouwmarkt. landbouwplastic heeft geen ringetjes.

Landbouwplastic kun je kopen bij de Boerenbond. Als je, zoals jij, blauw of oranje zeil met ringetjes nodig hebt, zou je eens kunnen kijken bij een campingwinkel. Dit soort zeilen wordt vaak gebruikt als grondzeil in een tent. Door de ringetjes kun je dan tentharingen slaan.

De welkoop

In iedere bouwmarkt en dhz winkel in Nederland.

inderdaad, algemeen verkrijgbaar , elke beetje dhz zaak kan je ervoor terecht

Je bedoelt landbouwplastic, volgens mij bij iedere bouwmarkt of tuincentrum verkrijgbaar.

Ik zelf heb het gekocht op onderstaande link. Deze winkel leverde ook andere kleuren nog zoals wit bijvoorbeeld. De zeilen zijn goed van kwaliteit (100 grams). en precies waar ik het voor nodig had geschikt (party tent te maken)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100