Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goedendag Recent heb ik een nieuw aanrechtblad gekocht, dit op maat laten zagen en naar huis vervoert. Tijdens dit transport zijn er aan de toplaag beschadigingen ontstaan. Zijn deze te repareren en hoe ?

Goedendag Recent heb ik een nieuw aanrechtblad gekocht, dit op maat laten zagen en naar huis vervoert. Tijdens dit transport zijn er aan de toplaag beschadigingen ontstaan. Zijn deze te repareren en hoe ?

6 maanden geleden
602
TurfGraver
6 maanden geleden
Materiaal aanrechtblad?
Soort beschadiging?
reus_lucius
6 maanden geleden
Turfgraver toplaag is HPL basis is spaanplaat op 3 punten is een stukje bovenlaag weg
Abcde
3 maanden geleden
Je kunt overwegen het keukenblad te laten wrappen, als de beschadigingen niet bestaan uit afgebroken stukjes, kan dit misschien onopvallend gedaan worden. Laat dan wel een deskundige eerst kijken of dit mogelijk is en vraag wat de kosten zijn. Ik denk dat je het goedkoopst uit bent, door een nieuw aanrechtblad aan te schaffen bij de bouwmarkt. Laat dit, om beschadigingen tijdens het vervoer te voorkomen, waar je zelf verantwoordelijk voor bent, thuis bezorgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding