Hoe werk ik beton vloer netjes af?

Ik heb 135m2 en wil de betonvloer netjes afwerken. De staat van de betonvloer is op dit moment een "developer state''. Zie foto 1 en hoe het nu eruit ziet en foto 2 hoe het eruit moet zien.

Picture for question
9 maanden geleden
1.2K
ronron1212
9 maanden geleden
Dat licht er aan wat je er op wilt doen een gietvloer of iets anders
SifuWaisofat
9 maanden geleden
@ronron1212 Wat denk je wat het beste is voor een supermarkt?
TurfGraver
9 maanden geleden
Hoop dat je een strakker vloer wil dan foto 2. :)
Maar ga voor een gietvloer.
SifuWaisofat
9 maanden geleden
@TurfGraver Haha ik sta zeker open voor een goed advies, is een Epoxy gietvloer een aanrader?
TurfGraver
9 maanden geleden
Voor een supermarkt, ja.
Vortexxx
9 maanden geleden
@Sifu: Als je voor een gietvloer gaat en je doet 'm zelf wees dan heel precies met de hoeveelheid verharder in je epoxy en maak niet in één keer teveel aan, dat spul reageert thermisch en het moment van absoluut vloeibaar tot hard gaat in een paar minuten als het nog in een emmer zit(dus goed koelen in een kuip als je die tijd wil verlengen).
paulus811
9 maanden geleden
Volgens mij wordt een gietvloer spiegelglad, ik zou me goed laten informeren welke gietvloer antislip eigenschappen heeft.

Geef als eerste antwoord