De twee chromen rozetten (ronde dingen) die tegen de muur zitten moet je naar je toe schuiven. Daarachter zitten schroeven. Die schroeven zal je moeten losmaken. Daarna kan je de douchestang verwijderen, en zo nodig vervangen.
Toegevoegd op 19 april 2023 19:21: bron
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
En als je geen nieuwe douche stang terugplaatst zou ik de gaten vullen met een geschikte muurvuller.
Vortexxx
een jaar geleden
Vaak(in mijn geval) zitten die rozetten ook met een klein inbusje vast, zoek in dat geval naar een klein gaatje aan de onderkant en/of zijkant.
Of, het is merk afhankelijk uiteraard, de eindstop of dop van de stang, boven en ondere eruit wippen, daarna met een inmbussleuteltje of een kruiskop of gewone schroevendraaier los draaien en van de wand trekken.
De ronde rozetten naar je toe halen en de schroeven verwijderen.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden