Wie weet hoe dit afvoerrrooster weer in elkaar moet?

Ik wou me putje schoonmaken maar weet niet meer hoe in elkaar zat wie kan me hier bij helpen

Picture for question
een jaar geleden
1.4K
ronron1212
een jaar geleden
Rubberring op putje aluminium gootje er op schroef door gaatje en aandraaien.
Sharon
een jaar geleden
Er blijft dan een heel stuk open waardoor water naast loopt
joro
een jaar geleden
Draai de rubberring even om, dan past het denk ik wel.

Antwoorden (1)

Dag Sharon. Het witte onderdeel komt ónder de opening te zitten. De rubberen ring ook, die leg je óp het witte onderdeel. Hou deze twee dingen bij de opening, tegen de onderkant van de wasbak, en leg dan het ijzeren roostertje óp de opening. Dan de bout erdoor, en die gaat dan ín het schroefgat van het witte onderdeel. Goed vastdraaien, dat het niet kan lekken. Onder de wasbak kan je dan de afvoerbuis weer aansluiten op het witte onderdeel. Succes!
een jaar geleden
Sharon
een jaar geleden
Bedankt helemaal gelukt
williamPLG
een jaar geleden
Ok, nice. Graag gedaan hoor.