wat kan ik nog doen om bad ontstopt te krijgen?

muren zijn nat in de gang onderaan door bad, water loopt traag weg als het water snel loopt als het traag loopt loopt het wel snel weg, soda en azijn al geprobeerd hg ontstopper niks helpt , sifon al schoongemaakt ten einde raad

een jaar geleden
1.9K
Pieterke
een jaar geleden
Heb je al eens een doodgewone plopper geprobeerd?
Pieterke
een jaar geleden
Dit is een plopper (voor als je niet weet wat dat is).
https://www.bol.com/nl/nl/p/benson-gootsteenontstopper-met-45-cm-steel/9200000088745950/?bltgh=oBGtxj3uT3v7zczyHmVHbw.2_21.22.ProductImage
Antoni
een jaar geleden
@Justmexx, een professional inschakelen, dat raad ik je aan.
tinus1969
een jaar geleden
Klinkt als een probleem met de ontluchter van het riool.
HeerVoldemort
een jaar geleden
Zo'n ontstopper, plopper, werkt niet als het bad een overloopbeveiliging heeft.

Antwoorden (1)

Als de muren in de gang (onder het bad) nat worden, duidt dat op een lekkage. Om dit op te lossen moet er meestal gekapt en gebroken worden. Een (gedeltelijke) verstopping kan mogelijk opgelost worden met behulp van een trekveer.
jc54
een jaar geleden