Wat voor materiaal is dit?

Het gaat om het hoekprofiel van het gebouw. Hoe heet dat, en wat voor materiaal zou het zijn. Ik ben hier naar op zoek.

Picture for question
een jaar geleden
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Lijkt mij hoekprofiel aluminium wit.
RE
een jaar geleden
Door er tegen te tikken met een hard metalen voorwerp hoor je of het kunstof of metaal is.
Als het metaal is, is het voor zeker aluminium!
Er zit een sticker op zie ik, misschien gegevens van de fabrikant of leverancier?
Probeer die te achterhalen voor je vragen!
Antoni
een jaar geleden
@RE, op de sticker staat vermeld dat het object beveiligd is d.m.v. camerabewaking. Daar staat dus niets op over de soort materiaal.

Antwoorden (1)

Dit kan een kunststof (P.V.C.) profiel zijn, maar het kan ook een geschilderd of gecoate alluminiumprofiel zijn.
jc54
een jaar geleden