heeft iemand enig idee hoe ik zelf een springkast (turn kast) kan maken?

Ik doe aan freerunnen en zou graag 1 of 2 van dit soort kasten willen hebben in de tuin (zie foto), ik vind ze nieuw nogal duur 1000+ euro dus weet iemand een manier om dit zelf te maken?, ik ben nogal handig maar heb niet echt een idee hoe ik dit voor een lager bedrag kan maken. of waar ik er goedkoper een kan kopen/ halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n ding moet aan zoveel eisen voldoen, die kun je echt niet eventjes zelf maken. Zoek naar tweedehands kasten!

Antwoorden (1)

Op marktplaats staat nu 1 turnkast en meerdere springkasten.
prijzen van 100,- tot 175,- en als je ze netjes houdt kan je ze weer verkopen als je wat anders wilt.
Als je ze zelf maakt maken kom je ook snel aan de 100,- aan materiaal, of je moet ze heel simpel maken met 2ehands materiaal.

eventueel:
lege kratten en spanbanden?