Hoe verf ik twee glad metalen lampen?

Ik heb twee witte lampen gekocht bij de kringloop. Ik zou ze graag zwart verven. Hoe pak ik dat aan en waar moet ik opletten.

Picture for question
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Licht opschuren zodat het oppervlak enigszins ruw is en dan m.b.v. spuitbus(sen) zwart maken (meerdere dunne laagjes om druipen te voorkomen).
jc54
2 jaar geleden
Griffin
2 jaar geleden
Je vergeet de allerbelangrijkste stap in spuiten/verven, de primer!
SingingCoyote13
2 jaar geleden
ok. leg eens uit wat is een primer dan precies
TurfGraver
2 jaar geleden
Eerst ontvetten dan licht opschuren.
Als niet beschadigd (gerepareerd) is, is primer niet nodig.