Hoe krijg ik mijn aluminium gecoate stoelen weer mooi?

Ik ben in het bezit van enkele Hartman stoelen. Echter hebben deze wat krassen en doffe plekken gekregen. Weet iemand een simpele manier om dit te behandelen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Diepe krassen zal je nooit wegkrijgen, maar krasjes en vlekken kan je met een goed polijstmiddel weg wrijven (wel erg stevig wrijven). Polistmiddeen zijn in busjes en spuitbussen (schuim) te koop. Ook met Jif / Sif e.d. is het uit te proberen.