Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Uit een deur is het mij wel eens gelukt met een
dun ijzerdraadje en een sterke magneet!

Het ijzerdraadjes in het sleutelgat , eraan trekken en ondertussen de magneet er vlakbij houden.

suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan ook het deel dat je nog over hebt laten namaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan heb je een kopie van een afgebroken sleutel?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jah, blijkbaar...:p
Ik heb dit ooit voor elkaar gekregen met een tangetje, maar dan moet er eerst al een (klein) stuk uitsteken. Anders is de magneet/ijzerdraad combo van hierboven misschien een idee, maar hierop kan ik vanuit persoonlijke ervaring geen oordeel vellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de sleutel echt vlak is afgebroken, kun je alleen nog maar het slot openslijpen. Met een gecertificeerd Axaslot ben je dan wel even een stief kwartiertje bezig met een slijptol, maar het kan prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de sleutel afgebroken is en het slot zit niet op slot. Kun je het beste het slot van de fiets halen. Ga dan met dit slot naar de fietsenmaker die haalt het stukje sleutel eruit met behulp van een spaak met een puntje. Dit deed hij gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een figuurzaagje lukt dit meestal wel! Het dunne zaagblad steek je voorzichtig naast de sleutel in het slot en met de weerhaakjes van de zaag trek je zo de afgebroken sleutel eruit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding