Wat is de beste manier om een wandplank te monteren aan een schuine muur?

Ik wil er namelijk een projector opzetten, maar mijn muur loopt aan deze kant schuin. Heeft de ikea hier bijvoorbeeld iets voor? Of weten jullie hier een andere makkelijke manier voor?

Alvast bedankt.

4 jaar geleden
6.7K
ronron1212
4 jaar geleden
Hoe bedoel je schuin dat kan op verschillende manieren?
LeonardN
4 jaar geleden
https://www.welke.nl/photo/Tamara/Slimme-console-voor-schuine-wanden
Jeroen17
4 jaar geleden
@ronron1212
Gewoon op een muur die schuin loopt, zoals dat bij een dakkapel.
@leanardN
Die wordt niet meer verkocht.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je kunt twee stalen staven kopen en ze in twee gaten steken die je in de muur rechtvooruit erin hebt geboord
Enkel nog een plank erop leggen en je bent klaar.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je dan zijpanelen maakt (links en rechts van de planken).
Dan bevestig je de planken op de zijpanelen.
Moeten ze wel niet te lang zijn en dik,stevig ivm doorzakken.

Antwoorden (1)

Meet op wat de schuinte van je muur is. Zaag een balkje bvb een 2"3" met deze schuinte, als je het niet zelf kan misschien willen ze het in de zagerij van de bouwmarkt het wel voor je doen. Boor hem aan de muur en schoef hier je plank bovenop.