Hoe kan ik het beste een gat in bloemschaal dichten?

Hallo ik heb net een schaal gekocht waar ik water met drijvende kaarsen in wil doen. Ik wilde de schaal vullen met water en zag dat er eem gat in de onderkant zit. Hoe kan ik deze het beste dicht maken zodat het water er niet meer uit kan?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K
Antoni
4 jaar geleden
Ik begrijp het probleem niet helemaal. Het gat zit in de onderkant, in de bovenkant zit geen gat, de schaal is dus hol van binnen: waarom is onbekend, maar ook niet relevant. Dan kan je de bovenkant toch gewoon met water vullen?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er zitten ook kleine gaatjes aan de binnenkant dus het water loopt er doorheen

Antwoorden (1)

Je kan dat doen met siliconenkit