Waar kan ik een eentoerschroevendraaier kopen?

Ik kan ze wel vinden op Amazon.com en Amazon.co.uk, maar tot nu toe nog niet een Nederlandse/Europese (web)winkel.
* in een

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
SimonV
5 jaar geleden
Hier bijvoorbeeld:
http://www.toolspot.nl/un-do-it-804-one-way-schroef-uitdraaier/
https://www.toppertools.nl/15822/UITDRAAISCHROEVENDRAAIER-HM-PUNTEN-TBV-EENTOERSSCHROEVEN?p=3879
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb tot nu toe nog niet een schroevendraaier als deze kunnen vinden op Amazon.de.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat je ook kan doen is gewoon bij Amazon bestelen (de duitsen variant) Amazon bezorgt in nederland

Antwoorden (1)

Die kun je kopen bij Groenhart.nl

Uitdraai schroevendraaier, merk BOA, model 804
Artikelnummer: 00153602
t.b.v. één-toerschroeven

Productbeschrijving:
D.m.v. twee hardmetalen punten kunnen één-toer schroeven worden losgedraaid.
Geschikt voor ééntoerschroeven M4 3,5-4,2mm

Hoe te handelen:
Druk met grote kracht de schroevendraaier op de één-toer schroef en draai hem een stukje uit het hout. Gebruik daarna de BOA PZ-58 uitdraai tang om de schroef er verder uit te draaien.
Bordensteker