Wat kan ik doen aan een lelijke ongeverfde betonnen balkonvloer van huurflat waar de woningcorporatie niets aan doet?

Betonnen kale lelijke balkonvloer

Toegevoegd na 1 minuut:
vloer loopt ook scheef, het regenwater blijft erop liggen

Toegevoegd na 1 uur:
Balkon heeft geen overkapping er boven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Rieneke1
10 jaar geleden
Leuk kleurtje verven.
Kunstgras.
Houten vlondertegels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En een (schuin) gaatje boren voor afwatering, zodat buren beneden bij de woningstichting gaan klagen over wateroverlast ☺
ronron1212
10 jaar geleden
Balkons zijn meestal van beton en worden door de woningbouw meestal niet geschilderd je kun wel een klacht door geven dat de afwatering niet goed werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke, op een geverfde laaf blijft het water nog meer staan, nu zakt het heel langzaam het beton in, kunstgras wordt dan drassig en vlonder, misschien als die waterbestendig zijn! Jacall, best een leuk idee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ronron, de corporate doet er niets aan, ben al zolang bezig gewest om het gedaan te krijgen tot hogere instantie toe....geen resultaat. Vandaar dat ik zelf maar wat ga proberen.

Het beste antwoord

Geef het een kleurtje met beton verf.
Dat houd wel een paar jaar,en dan verf je het weer over.
Verkrijgbaar bij de dhz.
burgos